Ändrade planer...

Haha då får jag ändra mina planer igen då. En kompis har födelsedagsfest på lördag. Klart jag kommer liksom.

Sen ska pojken komma hit iaf... Fast han kommer tidigare än planerat vilket är helt underbart.
Ska ut och handla lite snygga underkläder idag. ;-)

Sen köpte jag en snygg kappa igår samt en liten partyklänning.
Kanske ska inviga båda på lördag då kanske??
Hmm återstår att se men det blir nog så.

Måste snart bege mig ut på stan och se mig omkring lite mera. Gillar Oslo som faan faktiskt.
AC du får allt ta och komma hit nu snart... eller ja när jag är ledig iaf.. *s*
Synd att det inte verkar finnas Victorias Secret här i Norge, det hade varit hur bra som helst. Bara älskar deras
underkläder och för att inte tala om garden serien med alla goda bodylotions och sprayer.
Är sjukt addicted to them.... *ler*

Nej nu ska jag få upp T ur sängen... dags för lite shopping tycker jag!

Take Care
C

Kommentarer
Postat av: AC

AC is on her way. AC's got company. AC needs to talk to Carro. End of story :D xoxo

2009-01-22 @ 19:51:43
URL: http://annaceleste.blogg.se/
Postat av: Keyser Söze

Craving, must have. Give me!

Låter lite som Schulmans blogg :o)

2009-01-23 @ 08:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0