Hej å hå

Yes! tredje dagen i Oslo!
Idag ska vi ner på stan och bara försöka orientera oss lite. Har nog ganska bra koll sen gårdagens prommis men det skadar ju aldrig att försöka få ännu bättre koll. Oslo verkar inte vara såå stort... inte om man tänker på hur stort Sthlm är.
Det ska nog bli greit.
Ska träffa en kollega och kompis idag med... E. Ska bli skoj det med. Imorrn börjar jobbet på riktigt då jag ska iväg på en liten tur. Ska bli skönt att komma igång faktiskt.
Sen jobbar jag på fredag och på söndag. Och förhoppningsvis kommer hjärtat hit på måndag.
Det hade ju varit perfekt alltså.
Sen kommer ju M hit på lördag. Det ska bli skoj. Hon är ju den 3:e tjejen som ska bo här med mig och T.
Hur kul kommer inte vi ha på en skala?
Hur kul som helst spår ju jag iaf. Jag och T trivs som fisken i vattnet och det kommer att
vara hur lätt som helst att bo ihop. Vi har ungefär samma tankesätt när det gäller mycket.
M kommer att tillföra mycket i vårat lilla kollektiv det är jag mycket säker på. *skratt*

Take Care
C

Kommentarer
Postat av: AC

Hälsa Erkki från Sirppa när du träffar den galningen ;P jag må verkligen komme o hilse på er... pusss

2009-01-19 @ 15:14:29
URL: http://annaceleste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0