Ja vad ska man säga egentligen??

Jag stack ju iväg på jobb till Thailand...
Bara det att jag fick världens sms mitt i natten av ett ex till killen jag dejtar.
Där hon då påstår att han är med henne... från HANS mobil... klart som faan att jag blev vansinnig.. men jag skrev helt kallt tillbaka att om det stämde att hon kunde hälsa att han kunde dra åt helvete. Ursäkta språket.
Sen dess har mitt liv varit ett helvete.. Sitter i Thailand och får reda på detta. Och jag får inte tag i honom.
Hela vägen hem gick iaf bra och jag kunde fokusera på annat som tur är.
Tackar J för det.
Men idag; läs torsdag, så har jag diskuterat detta med en massa folk. Även F.
Hon fick oss nästan att bryta helt eller rättare sagt mig att bryta med F, men hon gjorde fett bort sig
till slut. Vilket kommer att hända förr eller senare om man hela tiden ljuger.
Snacka om att hon försökte få honom i dålig dager.. Sade allt möjligt skit.
Så skönt att sätta dit henne, hon blev för desperat till slut att hon tabbade sig. Och det var sjukt skönt.

Jaja jag har iaf sagt till F att jag lägger ner helt om ngt sånt här händer igen.
No more mess around us. Det orkar jag inte och jag tror han förstår det.

Jag förstår mig inte på tjejer, eller folk som håller på såhär. Inse att det är slut och gå vidare.
Vad vinner man på att försöka förstöra mellan andra. Tror man att den man förstör för kommer tillbaka då?
I dont think so.....
Man stöter bara bort dem ännu mera. Men denna Donna hon har seriösa problem alltså.
Snacka om patetisk. Hon har alltså messat mig och F hela kvällen.
Skrivit en massa skit,
jag kan inte ens skriva det här för då skulle jag bli bannad från nätet för all framtid. :-)
Hon har försökt med allt verkligen och jag är imponerad av hennes envishet och hennes otroligt idérika sms till framförallt mig. Hon har verkligen varit en " handfull" som man säger på engelska.
Nu ska jag väl snart få sova lite.

F ska försöka komma ner imorrn. Stackarn är helt förtvivlad. Och jag förstår honom.
Han har försökt att få mig att tro honom hela kvällen och natten.
Han har talat sanning det vet jag nu och om han inte har det så är han grym på spel och det
tror jag faktiskt inte att han är. Inte såå grym iaf.

Sååå jag ser fram emot morgondagen och hoppas att han kommer ner. Skulle vara skönt att
ses innan jag åker till Oslo. Själv måste jag ju packa och tvätta hela dan imorrn.
Så kommer han vill jag vara klar i tid.. Så jag kan umgås med honom så mycket som möjligt.
De få timmar det blir iaf. Helt sjukt om han skulle ta sig ner hit. Det vore helt fantastiskt

Saknar han som faan just nu... Puss F

Take Care



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0