Och på jobbet går det också bra....

Jag har bara sånt flyt just nu.
Har en kille som är helt överförtjust i mig och som jag verkligen tycker är en mysig kille.
Han vill jag träffa mera. Jag skiter i vad folk säger och tycker... Låt dem hållas. Jag har alltid gått min egna väg och kommer att fortsätta med det. Varför göra som alla andra?
Nu sitter jag bara och hoppas på att han kommer och hälsar på mig imorrn. Det hade varit mysigt.
Har varit på Gran Kanaria en snabbis. Det var helt underbart att komma "hem" igen.
Har inte insett att jag har saknat den gamla ön så mycket förän nu. Jisses det var så mysigt att vara där.
Önskar bara att det hade varit ett längre stopp.
Jaja jag ska nog åka dit på semester i sommar tror jag. Det vore hemskt mysigt.

Mer om F. Hade väl aldrig trott att man skulle träffa en snubbe på ett tåg liksom. Det händer ju bara på film.
Eller hur?
Att det sen visar sig att han är riktigt trevlig och en gentleman det är ju en grym bonus.
Jag faller ju för killar som vet hur dom ska behandla en tjej. Att vara en sann gentleman är en konst som fler
killar borde lära sig i tidig ålder.
Det borde vara en obligatorisk del i uppfostran av killar.
:-)
Nu måste jag nog sova iaf....
Take Care
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0