Oslo, mannen och myten

*Suck* skrev ett lååångt blogginlägg som försvann. Jag blir galen!!

Ja iaf.. får försöka återberätta det igen om jag kommer ihåg. Problemet är väl att jag raderar allt i mitt huvud allt eftersom jag skriver. *morr*

Jaja Oslo iaf. Hade mitt första jobbuppdrag i denna stad igår och jag kan ju säga att jag var helt slut efteråt.
Visserligen hade jag räknat med det eftersom jag hade en lång arbetsdag framför mig.
Men jag jobbade oxå med helt underbara kollegor som gjorde att det kändes kortare än det var.
Känns som om jag kommer att trivas i Oslo, vem vet jag kanske stannar längre.
Kanske lite tidigt att säga nu men man vet ju aldrig.

Mannen. Ja där är det stormigt. Eller inte stormigt.. nu var jag orättvis men jobbigt.
Han har ett psykoex som håller på å messar en massa skit till både mig och honom och som om
inte det vore nog så har hon försökt att tända eld på hans lägenhet.
Jamen hur normalt är det?
Orkar jag verkligen med sånt?
Jag tycker ju otroligt synd om F med för han står ju mitt i skiten och kan inte göra något.
Han får skit både från henne och mig, lite oförtjänt men så är det.
Samtidigt är det ju inte så rättvist för mig som inte vet ut eller in eller vilket ben jag ska stå på.

Myten!
Ja dom säger att Oslo kryllar av vackra killar.
Hmm iom att jag knappt har satt näsan utanför dörren sen jag kom hit så kan jag dessvärre varken
bekräfta eller förneka denna myt.
Jag och T trivs så otroligt bra i vår lya så vi brukar sitta bredvid varandra med varsin dator
och vara antisociala. Hahaha.

Då mannen ifråga inte kommer och hälsar på som planerat får jag väl ta med M
ut på galej här i Oslo. Det är den 3:e tjejen som ska bo med mig och T.
Hon kommer på lördag från thailand och då ska jag dra med henne ut.
En fet fylla tror jag både hon och jag behöver just nu.
Och på tal om killar. M behöver ett ragg. Hehe Det har hon sagt så det ska vi ordna.
Har fått lite insidertips om bra raggställen så nån liten stackare ska vi väl kunna lura eller hur?

Nej nu ska jag göra ngt av dagen.
Take Care
C

Kommentarer
Postat av: Higge

Att döma av det här inlägget så var jag nog ganska mitt i prick angående flygvärdinnor i mitt inlägg om uniformer. Åka iväg och ragga på norrmän, det var det mest demoraliserade jag har hört talas om det här året.

2009-01-22 @ 13:17:13
URL: http://higge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0