Oslo!

Yes!! Då är man äntligen på plats! Shit va bra det känns.
Ny stad och nya utmaningar står på schemat. *s*
Jag och min roomie T var ute en sväng på byn igår och svängde våra lurviga tillsammans med folk som vi känner här i Oslo. Jag blir ju alltid såååå sugen på efterfest men det var ingen som var sugen på det så vi åkte hem... *suck*
Har varit vaken hemskt länge nu och T sover fortfarande.. eller ja jag vet inte men hon
har inte visat nunan ännu iaf.. *skratt*
Det blev hårt igår... varför tycker man att shots är en bra idé när man är på krogen?
Hahaha igår blev det tequila för min del.. *s*
En stekare från byn bjöd mig... han trodde väl att han skulle få ngt.. haha
Dont think so...
Jag har ju min plutt. Han är den enda som får ngt av mig... *s*
Ja jag vet jag kan vara lite flirtig när jag är ute men so what?! Så länge det stannar där är det väl ok eller?
Jag vet ju vad jag har hemma och det är det jag vill ha inget annat.
Finns ingen som kan mäta sig med honom ändå.
Nu ska jag packa upp mina väskor

Take Care
C


Kommentarer
Postat av: AC

I so agree. But my boyfriend wouldn't.. =P

2009-01-18 @ 14:33:43
URL: http://annaceleste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0