Slutet gott allting gott eller?

Ja vart ska man egentligen börja??
Mina sista månader på året 2008 var bra skakiga och inte alls så roliga. Men jag har lärt mig mycket på det iaf.
Inte för att jag behövde ännu en besvikelse men på ngt sätt tror jag iaf att det var något som jag borde lära mig utav det.
Varför jag har sån otur vet jag inte men men man kan ju inte ha tur i allt...
men det vore ju skoj om man hade tur i ngt eller hur?

Firade jul i Köpenhamn. Där var det ganska trist för hela stan var typ stängd på julaftonen. Vi gick iaf ner till ett fik och drack dansk glögg. Inte alls som svensk kan tilläggas men det var intressant. *S*
Sen såg jag och A på Kalle som de visade på hotellet. De har svenska kanaler.. mycket nice.
Företaget bjöd sedan på en julmiddag och det var mycket trevligt måste jag säga.
Hade ett trevligt stopp men dock mycket kort i Thailand och sedan hem igen men jag älskar som sagt mitt jobb
och dem jag jobbade med var underbara.
Tack R för denna gång. Nästa gång hoppas jag blir snart... :-)

Take Care
C

Haha ni trodde inte att jag skulle skriva om den mest intressanta delen av slutet av detta år?
Självklart! Det har ju fått en intressant inledning för mig på det nya året!

Ja iaf så efter thailandstrippen så skulle jag ju hem till norrland för att fira nyår med min familj och släkt hemma hos oss i vårat stora hus. Sagt och gjort. Jag var för snål för att betala dyra pengar till SJ så jag började bjuda på
Tradera. Fick lös en biljett och packade raskt mina saker och begav mig till stationen ett par timmar senare.
Fortfarande jetlaggad och dan men men.
Väl på stationen så förbannade jag mig själv att jag hade så mycket baggage som vanligt.
Med kaffekoppen i högsta hugg så fick jag ju dessvärre suga i mig espresson innan jag klev på tåget.
Haha hade aldrig gått annars.. *skratt*

Iaf så står jag i gången och håller på att trixa med mina grejer när jag märker att en kille står bakom mig och väntar tålmodigt på att jag ska bli klar med mina bestyr.
Oh no blir första tanken när han säger att platsen bredvid mig är hans... han ser ut som en brat.. orkar man liksom?
Shit blir en jobbig resa MEN jag hinner oxå tänka att han är en hunk.. *s*

När jag väl har fått ner röven och börjat slappna av så börjar han att prata med mig.
Nice likom... hur ofta pratar men med folk på tåget??
Det visar sig att han bor i Sundsvall och att han oxå har köpt biljetten på Tradera...*s*
Efter ett tag ursäktar han sig för han ska dra iväg och käka... bra tycker jag som behöver messa lite.. *s*
" Dricker du vin?" JA självklart svarar jag. Bra jag tänkte vi kunde dela en flaska.
Men shit vilken kille. Ganska osvenskt att bete sig sådär.
Han kommer tillbaka med 2 flaskor. Ett rött och ett vitt. " Jag visste inte vad du föredrog"
Haha kung. Det blir inledningen på en mycket intressant vistelse i Sundsvall kan jag säga.
Nu orkar jag inte mera men jag skriver imorrn.... *s*

Take Care
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0