Söndag och en ny resa

Jaha då har pojken varit här i nästan en hel vecka... nåja en kortvecka iaf...
Och jag ska iväg till Thailand igen.
Kanske min absolut sista tur med världens näst största plan. Känns lite dystert men samtidigt ser jag fram emot att få flyga andra typer av plan i framtiden. En era är slut kan man säga.
Flytten till Oslo är om en vecka och det ser jag framemot som tusan. Ska bli fantastiskt kul!
Fick mitt nya schema i fredags och jag kan ju bara säga att det är fantastiskt det med!
Ska typ runt halva världen på 10 dagar. *s*
Jag har en ledig helg framöver och den ska jag tillbringa med pojken om allt går som det ska.

Usch känns jobbigt att packa ihop lyan. Min syster ska ju bo hos mig när jag är i Oslo.
Men det är ändå skön att den inte ska stå tom. Det hade inte varit så skoj.
Nej nu måste jag verkligen hoppa in i duschen.

Take Care
C
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0