Tisdagsångest!

Jag borde börja städa min lägenhet. Jag borde även fixa lite saker inför flytten till Oslo.
Men jag har NOLL lust.
F kommer förmodligen imorrn och det ska bli så nice. Saknar den lilla plutten. Han är underbar helt enkelt.

Ska nog ta tag i städandet nu.. borde ha det klart innan min syster invarderar hemmet med sina saker.
Har ett stort lass med kläder oxå som ska in i garderoben.
*suck*
Jaja bara att bita i det sura äpplet och ta tag i sakerna eller?
Pratar ju hellre i telefonen eller sitter och messar på internet. Var ju ut igår och det har nog rätt mycket
att göra med min olust till att städa. Det är ju inte direkt skoj liksom.
Får slänga på ngn bra skiva och rocka loss med dammsugaren.. haha
Sen borde jag även plugga lite inför kursen imorgon.
Många borden och måsten nu känner jag. Varför kan inte någon annan städa åt mig?
Haha kanske ska fixa lite städhjälp? Fasiken va schysst att alltid komma hem till ett nystädat hem?
Hmmm det måste jag verkligen fundera lite på... *s*

Take Care
C



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0