Vanlig tisdag igen då...

Och nu har mannen åkt hem.... Jaja vad är väl en bal på slottet månne?
Vad ska man hitta på idag tro? Kanske på byen... men det är ju sååå blött och kallt just nu. Skulle dock behöva köpa ett par vinterstövlar... Oslo är ju som sagt liiite kallare än Stockholm. :-)
Idag är jag helt själv. Lyan är tom :-(
M är hemma och packar saker i sthlm och T är på jobb.... *suck* Va trist alltså...

Tur att jag ska ner och fika med J senare.... och ikväll får jag besök av gamla kollegor från mitt förra jobb... *s*
Ni är ett par stycken som har efterfrågat bilder, men av respekt till kompisar och kollegor så skippar jag det tills jag ser att behovet blir mycket större. Jag har dock tänkt att lägga ut roliga klipp från Youtube här men det får vänta ett tag iaf.

Den 19-22/2 är jag helt ledig iaf så då ska vi ha lite galej här i slottet. Ska bli riktigt nice och ha en liten fest
här. Det är ju en mycket passande lägenhet för ändamålet iaf. Stort och mysigt.
Det enda som saknas är en stereo så man kan spela musik men jag ska tjacka högtalare till min dator när jag
åker till Dubai har jag tänkt. Sen får Spotify göra sitt jobb!

Det där med Spotify.. Det är e sjukt bra grej dom har kommit på. Streema musik gratis ( om man får en invite )
eller så betalar man helt enkelt och får tillgång till ALL möjlig musik.
Jag har hittat löjligt gamla låtar som man diggade i högstadiet; läs Melodie MC.
Hur roligt är inte det då? Bra partymusik måste jag säga helt klart!
Så nu sitter jag och kompletterar partylistan så den är komplett tills man ska ha lite party!!

Nej du glade.. det börjar bli dags för lite frukost och sen ner på stan...
Ska ju träffa J är det tänkt!

Take Care
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0