Funderingar

Jag funderade häromdan på en massa saker.
Jag kom dock fram till att jag inte har varit riktigt kär speciellt
många gånger. Jag blir väldigt fort förtjust och jag tror att jag ibland förväxlar med kärlek.
Kan räkna på mina fingrar hur många jag faktiskt har varit kär i, på riktigt.

Mitt senaste ex tex... han var bara min reboundguy.
Saken är den att killen innan, R från England, HAN var killen med stort H. Skulle inte ens ha dejtat puckot från Sundsvall. Jag var inte klar känslomässigt innan jag träffade honom.
Och förmodligen därför såg jag inte att han var en korkad och dum kille. Jag behövde bara uppmärksamheten.
Men det som inte dödar det härdar ju som dom säger.

Min allra första kärlek har jag fortfarande i mitt hjärta.
Det är nåt speciellt med ens första kärlek tror jag. Han kommer alltid finnas kvar.
Sen H. Han kommer alltid ha en speciell plats han med.
Sen finns det tre till som jag var riktigt kär i och det är J,M och R.

Alla har jag kommit över men minnerna från dem kommer jag alltid ha kvar.

Jag är ledsen men de övriga är inte några stora kärlekar för mig. :-(

Aja shit happens!

RIP M.J

Take Care
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0