M.J tillbaka på Neverland??

Skönt att vara ledig och hemma hos föräldrarna i Norrland. Jag behöver vara lite ledig nu inför allt jobb
som kommer framöver. Inte för att jag vill klaga, absolut inte, har fått ett kanonschema med massor av jobb
och det gillar ju jag. Vill inte sitta hemma på röven direkt.
Så jag passar på nu att njuta av lite sol och bad just nu
och åker hem till sthlm på onsdag. Då är jag uppladdad för massor av jobb! :-)

Jag och A-C har börjat planera våran gemensamma fest!
Ska bli riktigt roligt att se hur resultatet blir.
GALA
säger jag men det blir det ju alltid när jag och A-C är i farten ;-)

Vad tror ni om detta då?



Har han återvänt till sitt älskad Neverland?

Take Care
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0