Fortsättning följer....

Lördagen som var hade en underbar inramning.
Då kom min gamla barndomsvän hit till Sthlm för att förgylla tillvaron.
Iom att jag hade åkt båt dagen innan så bestämde vi redan då att vi skulle ses och dra iväg en sväng till.
Som tur är eller var blev vi inte lika många vilket var mycket trevligt.
Men efter lite trassliga kommunikationer (ALLA skulle visst ut på djurgården i lördags), så
kom vi fram till båtklubben. :-)
Bättre sent än aldrig eller hur? *skratt*
Iaf så var vi 6 pers när vi började vår lilla resa. Mycket nice.
Vi åkte mot slussen och skulle slussa... hehe det har jag aldrig gjort tidigare vad jag vet iaf.
När vi kom dit så var där en båt med massa snygga pojkar på. :-)
Och när vi kom in i själva slussen så körde vi upp jämte dem och såklart börjar Hanna sjunga en sång för dem.
Hahahaha
" och när vi åker förbi står pojkarna på rad... osv"
Saken är ju att de stod upp i båten och höll i tamparna längs väggen ju *asg*
Hon är rolig lilla Hanna.

Sen började trasslet.... Haha batteriet var lite urladdat så motorn dog. :-(
Vi fick paddla in till en båt som gav oss lite ström för att ladda upp batteriet. Där passade vi även på
att bjuda killen på båten på lite sangria och så blåste vi upp lite piratballonger.
Hahaha ja vi är INTE normala när vi sätter igång.

Men efter den lilla fikapausen så fortsatte vi och vilket väder vi hade! Underbart!
Plockade upp ytterligare 2 pers efter vägen men sen blev det inga fler.

Vi stannade och badade. För min del var det inte ens frivilligt, men när först J hoppar i
och sen Hanna, ja då kan jag ju inte banga. Kan ju inte vara sämre än banana. Hahaha

Take Care
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0