Gaaaah!

Nu är jag på TOPPENHUMÖR!!!!
Inget kan få mig ur balans idag inte :-)
Jag har precis kommit hem från stallet. Underbart verkligen!
Hästarna är som balsam för min själ. Ska verkligen ta tag i ridningen igen. Det verkar som om det är
den bästa medicinen för mig just nu!
Så UT med killarna och in med hästarna i mitt liv!
Det verkar vara en mycket passande kombination just för tillfället.
Orkar inte med mer DRAMA. :-)
I stallet kan man pyssla med lite allt möjligt och bara vara. Ingen ifrågasätter ens intentioner,
alla vet att man är där för hästarna och man ser till hästarnas bästa.
Skulle kunna sitta en hel dag på en höbal och bara lyssna på hästarnas tuggande.
Så rofyllt.
Ta med en bok och kanske en kanna kaffe och sedan bara sitta där och insupa atmosfären och
den fantastiska doften som faktiskt finns i ett stall.
Dels luktar ju hästarna, och sen höet.
Ja det är fantastiskt!

Nu ska jag ta en dusch, dra ner och shoppa lite kläder och sen packa inför imorrn!

Take Care
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0