Ikväll

Blir det grillning och mys hos min kompis D. Vin är ju gott... och det blir det ju såklart...
Vi ska fixa lite tapas till och sen grilla lite kött.. MUMMA!
Kom förbi om ni har lust ;-)

Blir ev en liten utgång oxå men jag kan inte vara ute och svira för länge iom att jag ska
köra bil till sthlm imorrn. :-)

Jobb på tisdag igen om jag nu ska jobba.. det vet jag inte förän imorrn.. :-)
Men det ska blir skönt faktiskt.... Har varit ledig nu i 3 veckor, nästan 4 så det kliar lite i jobbtarmen kan man säga.
Tycker ju att jag har ett helt fantastiskt jobb så man ser framemot att få jobba.
Önskar att alla kunde känna så inför sitt jobb, tyvärr gör ju alla inte det.

Nej nu måste jag hoppa in i duschen!

Take Care
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0