Just nu

vill jag egentligen bara sova men jag har alldeles för mycket att göra innan jag ska iväg ikväll.
Thailand står på mitt schema och det ska bli skönt att komma iväg.. även om känslorna är lite blandade ..
Det är ju så fantastiskt väder hemma!
Jaja det blir nog bra. Verkar som om jag har ett bra gäng med mig så det ska bli skoj!
Igår hade min syster inflyttningsfest.
Gala!
Oj va mycket folk det var där i deras tvåa. :-)
Riktigt skoj även om jag inte kände en enda som var där förutom mina två systrar typ.

Det enda vi missade var att det var löningshelg och totalt omöjligt att komma in nånstans :-)
Men men man lär så länge man lever sägs det..,

Take Care
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0