Nördiga jag ......

Hahaha jag måste bara skratta lite åt mig själv :-)
Nyss beställde jag det nya SIMS 3. *asg*
Ibland är jag bara FÖR nördig... MEN det verkar sjuuuuukt bra så jag bara måste testa det :-)

Såhär beskriver dom spelet;

"Tänk om du var tvungen att bo på ett ställe i hela ditt liv... och så plötsligt en dag kunde du gå ut och gå vart som helst i hela kvarteret?
The Sims 3 ger dig friheten att skapa unika simmar och låta dem uppslukas av ditt eget levande kvarter med oändliga möjligheter!
Nytt, gränslöst, levande kvarter - dina simmar utforskar det levande kvarteret fritt.
Ny Skapa en sim - skapa alla sorters simmar du kan tänka dig.
Nya, realistiska personligheter - nu är varje sim verkligen en unik person, med en bestämd personlighet.
Ny obegränsad anpassning - alla kan anpassa allting.
I The Sims 3 kan du låta dina verkligt unika simmar uppslukas av ett öppet, levande kvarter precis utanför deras dörr! Friheten i The Sims 3 kommer att inspirera dig med oändliga möjligheter och roa dig med oväntade överraskningar och bus. "
Haha det blir nog sjukt skoj att spela. Eller jättedåligt.
Det släpps imorrn iaf och jag hoppas att jag har det här innan helgen! :-)
Vore ju toppen!
Take Care
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0