Underbara helg!

Vart ska jag börja egentligen? Äh jag börjar med början så är det ju en bra start eller hur?
I fredags kan man säga att min semester började!
Satt och fikade här på köpcentret där jag bor med A-C. Mycket trevligt.
Hon hade slaggat över hos mig i torsdags och vi såg den absolut sämsta skräckfilm jag har sett.. *skratt*
Nästa gång väljer jag A-C ;-) 
Iaf så satt vi där då min mobil ringde... inget konstigt med det men när jag såg vem det var så tappade jag hakan.
Det var nämligen J. Hmm jag svarade iaf.
"Hej vad gör du? Vi ska ut med båten har du lust att hänga med?"
Jamen skoja inte SJÄLVKLART! :-)

A-C skulle iväg till sin lilla mormor så jag kunde åka in till slussen med henne där dom skulle hämta upp mig.
Sagt och gjort, där kom dom i en träbåt. 3 Killar.. hehe åsså jag då förståss.
Sjukt nice måste jag säga.
Frågade innan om jag skulle ta med mig nåt.
Näe vi har köpt rosse så det är lugnt, kom nu. Haha underbart!
Vi åkte båt hela dan och lite emellanåt plockade vi upp folk. Som mest var vi 16 pers.
En annan drack inte så mycket för jag var inte på humör men det fixade F och K ganska bra själva. ;-)
K kunde typ allt om alla hus ute på Djurgården så nu vet jag vart ALLA kändisar bor *skratt*

Vet oxå vilket hus JAG vill ha :-) 


Ska skriva om lördagen imorrn!

Take Care
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0