Undrar

om han verkligen ville dö?
Spekulationerna är många... Han levde ett tragiskt liv.. men dock fantastiskt.
Jag saknar honom och är helt lamslagen över att vi har förlorat en ikon.
Hans läkare var där...
Vad gjorde han och inte?
Jag tror ju inte att han hade ngt att göra med hans död men vad ska man tro egentligen?
Han var ju där?
Vad gick fel? Medicineringen?
Eller bad M.J om nåt han egentligen inte skulle ha?
Han har ju mått dåligt i hela sitt liv och gick på antidepressiva medel varje dag?
Eller vad var det som hände?
Jag vill verkligen veta. Hoppas det inte blir locket på som det blir på de flesta kändis fallen.
Fast hur stor är den chansen???
Usch jag vill verkligen bara dra tillbaka klockan så denna hemska torsdag försvann.
Michael Jackson kan INTE vara död.
Det fungerar inte så i min värld.
I min värld är alla lyckliga..... *suck*
Tårarna bara rinner, det finns inget slut på dem...
Jag kan bara önska att han mår bättre där han är nu.

"You are not alone, im here with you"


Rest in peace king of pop, I miss U soo much

Take Care
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0