Idag börjar det...

Nu ska jag starta andra omgången av min diet. Förra gången alltså i höstas försvann 15 kilo, dock har några smugit sig på sen jag blev med pojkvän... hmm så dessa ska bort....*s*
Men mitt mål denna gång är 7-10 kilo. Det borde jag klara ganska så galant... hoppas jag.. ska som tur är eller nej det låter fel men ändå, inte träffa pojken på nästan en månad nu så det kan jag ju lyckas med eller hur?
Började som sagt idag och jag vet ju hur jobbigt jag kommer att ha det dom kommande 3 dagarna.
Det är alltid så när man kör denna kur...
Men men jag ska vara lika tjurig som i höstas... då kommer jag klara det. Absolut.

Såå mina kära vänner. Ha lite förståelse nu för att jag inte vill ut och dricka sprit eller käka middag ute.
Det går inte. Ni får gärna fråga men jag kommer säga tack men nej tack ett tag famöver.
Nu vill jag bara hem till min lägenhet och till mitt SATS som jag ska träna på som en galning när jag
kommer hem. Saknar träningen som tusan.
Här i Oslo finns det ju SATS med men det kostar så mycket bara... vill inte ruinera mig liksom.

Nu ska jag ut en tur på byn.
Take Care
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0