Jaha då var man 30 då....

Några saker man kanske ska hinna med innan man är 30 är väl kanske att skaffa barn, förlova sig, resa lite etc.... Skaffa familj står nog högt på mångas listor. Dock inte på min... Eller det har inte gjort det hittills iaf.
Jag har nog varit ganska ego och gjort saker jag har velat göra för mig själv i första hand.
Kanske en bra sak eller en dålig det beror på vem man frågar det där.
Jag kan ändå tycka att jag har gjort väldigt mycket utav mitt liv so far.
Har rest en hel del, jobbat med olika saker och bott i olika länder. Det har nog format mig.
I bra och dålig form. :-)

Vad jag absolut inte ångrar är att jag har lyssnat på vad jag vill göra och gjort det när jag har velat.
Jag har inte lyssnat på vad andra tycker så mycket. Ibland har det dock inte varit bra för mig,
men jag anser att man lär så länge man lever.
Jag tror ändå gott om alla tills att de bevisar motsatsen. Och jag ger de flesta flera chanser...

En sak jag ville göra innan jag fyllde 30 var att testa Ostron. Har inte velat det för det ser
så slemmigt ut. MEN jag gjorde det nu i veckan i Venezuela!
Ja vad ska man säga om det egentligen? Saltvatten och lime? Ja typ
Så var det med det.

Firade min 30 års dag med underbara kollegor. TACK TACK TACK!!!
Tack för en skitkul kväll! Vi hade så kul!
Nu ska jag hem till Svedala och fira med mina vänner och familjen!

Take Care
C

Kommentarer
Postat av: Celeste

Men hallå... var nånstans står det "fira med AC i stockholm" med på listan då?!!? =P nästa helg BAASTAA... =D

2009-03-10 @ 23:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0