Jaha

Hahaha Celestio! Det där är ju såååå självklart att det behöver jag ju knappast skriva eller hur?
Får ta med min pojke ju för han kommer ner och hälsar med så din pojke får också hänga med...
Om vi inte ska ta och släppa dem själva så vi får tid för oss?
Man kan ju alltid träffas upp ute ju?!

Oj nu blev det ett privatmess... *skratt*
Bara en vecka kvar i Oslo nu och det känns skönt. Vill hem så jag får närmare till min karl.
Saknar honom mer och mer nu... Känns både bra och samtidigt jobbigt.
Jobbet går bra. Hade en trevlig tid sist och det kändes bara bra. Hade en kanonchef.

Jag är sugen på att bli med katt eller hund nu. Tyvärr har jag inte den tiden...*suck*
Får fixa en inneboende som kan ta hand om den när jag är borta...*ler*

Ja man vet aldrig vad livet bär med sig..

Take Care
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0