Så ska man iväg igen då

Åker till Luleå ikväll för att åka till varmare breddgrader imorrn. Det blir Thailand i en vecka vilket känns riktigt skönt faktiskt! *s*
Ska försöka ha ett hälsostopp denna gång. Behöver det faktiskt.
Drar igång med min diet nu igen.. faan det är inte lika lätt denna gång. *suck*
MEN jag ska fixa det!

Håller på att kolla på en veckas semester oxå. Vill dra iväg med darlingen nånstans... Jag har ju bra förmåner
så nånting ska vi väl kunna hitta tycker jag.
En vecka på Mallis skulle jag gilla. Där känner jag ju en del folk och det är sjukt mysigt där.

Min nya väska har skickats till Oslo.. Så typiskt... nu när den äntligen har kommit åsså blev det fel. :-)
Jaja så kan det gå! *s*

Nu ska jag ta tag i dagen!

Take Care
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0