Dagens bravader...

So far har jag varit och tränat.. innan frukosten. ( Bra där) :-)
Frukosten bestod sen av blåbär och vaniljmüsli med vanilj yoghurt.. mums... slängde ner lite färska jordgubbar oxå...
Kaffe såklart och ett glas juice... Och ett kokt ägg för lite extra protein... 
Känner mig riktigt nyttig idag faktiskt :-)
Ikväll väntar ett danspass och det ser jag fram emot.. har inte varit på det passet på evigheter. 
A-C!! Jag väntar fortfarande på att få boxas med dig.... ;-)

I helgen som har varit har jag haft det såå skoj. Underbara vänner som jag har umgåtts med..
Nu ska jag snart ringa ett samtal...
Hände en otäck sak med en taxichaufför i helgen som jag ska anmäla...
Men men jag hoppas att dom tar tag i hans beteende... inte ok.

Take Care
C

Kommentarer
Postat av: AC

Haha, klar vi ska boxas ju!! får ta tag i det pronto! besos! :D

2009-05-04 @ 18:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0