......

Efter en jobbig natt med jobb så hann jag med ca 3 timmars sömn innan det var dags att kliva upp och släpa mig iväg till SÖS. Ville bara ligga kvar i sängen kan jag säga. Sjukt trötter.
Men väl på SÖS gick allt bara bra. Tog en massa prover och konstaterade att allt ser bra ut. Har tydligen jättebra blodvärde så inget extra järnintag för min del :-)
Hade en riktigt trevlig läkare jag pratade med. Hon hade humor och förstod mig kändes det som.
En läkare man kan skoja med finns det inte många av tycker jag.
Så det kändes bara bra.
Mn kära vän A-C fanns med mig och det var ett skönt stöd. Jag är inte riktigt en tjej
som gillar sjukhus direkt. Och framförallt inte kanyler.
MEN iom att min läkare var så skön så gick det bra att ta blodproverna :-)
Det tackar jag verkligen för.

Imorrn är det vårmingel på jobbet! YEAH!
Ska bli riktigt skoj att få mingla lite med kollegorna, käka lite gott och bara träffas under
avslappnade former. :-)

Sen har jag bara en utbildning på torsdag innan jag tar semester!! WEEE!!!
Nästan fyra hela veckor blir jag ledig!"
UNDERBART!
Kommer vara helt pank i juli sen när "lönen" kommer men det är det verkligen värt!
I sommar får vi dessutom jobba 100% under två månader och det är ju
alltid ett välkommet tillskott i kassan.
Sen älskar jag ju mitt jobb så jag klagar verkligen inte
om jag får en massa mer pass.

Take Care
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0