Rålis!!

Idag har varit en mycket mysig dag. Vi träffades upp i Rålis ett gäng. Satt och myste och snackade ett par timmar...
Mycket nice! Messade en kollega som oxå kom och joinade...
Så kul att ha träffat en manlig kollega som jag har så mycket gemensamt med.
Rolig typ att umgås med. Han är smart och kan föra en intressant konversation. Och han är rolig!
Sånt gillar ja. SMARTA killar. :-)
Det blir bara pinsamt om man har med sig någon som är ointelligent iom att jag umgås
med massor av smarta tjejer, och killar för den delen.

Ja jag gillar J och vi kommer nog umgås mera, bara som vänner men det är skönt.
Jag har få straighta killkompisar.. hmmm undrar varför? *skratt*
Imorrn kommer min nya tv!!! weeee så jag har längtat efter den! Plus att min cykel kommer.
Gött nu ska jag ut i skogen och cykla :-)
J, du kan hänga med på din Rex Lyx om du vill haha ;-)

Take Care
C

Kommentarer
Postat av: AC

Läser han din blogg? =P

2009-05-22 @ 11:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0