Underbara sommarvärme!

Igår var jag hos vänner och grillade för andra gången iår. Förra helgen var jag nämligen hos A-C.
Jisses va nice det är alltså!
Var ute i Hjorthagen. Där har jag aldrig satt min fot förut så det var ju trevligt att se hur V och M har det.
Efter en kväll med god mat och Buzz så ville jag och Shirri in till stan.

Jag och Shirri hamnade på golden där vi gjorde succé på karaokescenen ;-) Vi ägde eller hur vännen?? ;-)
Därefter följde en blöt natt på Patricia.. :-)
Träffade en snubbe jag inte har sett sedan Mallis 2004 ?! Ja det var ju lite otippat faktiskt...
Men han bor ju tydligen i Sthlm nu så man kanske springer på honom ngn fler gång vem vet liksom.?
Sen var det en annan creepy människa som förföljde oss ett tag...

Jag blev även uppraggad av en tjejkompis till Shirri haha.
Skitkul ju! Hon ringde mig hela natten efter att vi hade åkt hem och även idag har hon messat.
Jaja men sånt där är väl skoj? Eller?
Även att det var straightkväll på Patten? hahah

Idag har jag dock inte gjort många knop..... har varit sååå seg men det kan ju ha att göra med att
jag jobbade natten mellan onsdag och torsdag och gick och lade mig vid 10 på torsdagsmorgonen..
eller det var nog senare... och sen upp och grilla och parta.... hmmmm *skratt*

Nu måste jag dock hoppa i säng tror jag..

Take Care
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0