Helgen....

Nyss hemkommen från Kanarias! Shit va nice det var... :-)
Träffade en mycket trevlig brittisk man.... kanske ses igen vem vet...
Mer om det kommer inte för jag vill inte skriva ngt som kan misstolkas eller så... *skratt*
Nu blir det två dagars ledighet och sedan jobb igen :-)
Men det är skönt att vara ledig på vardagarna ibland... dock blir mina kompisar lite lidande :-(
För att inte tala om min familj.. hemma i Norrland är jag ju inte så ofta men det
beror ju på mitt jobb. Hade jag kunnat kanske jag hade bott kvar där..
men tyvärr det går inte.. :-)

Ska försöka få ihop lite tid i helgen för min söta A-C. Lääänge sen vi satt ner och bara
tjötade ihop... det får nog bli det i helgen som sagt..
Det måste bli i helgen annars får jag inte bort min A-C abstinens... :-)

Nej du glade nu ska jag ta en treo och sen försöka sova..

Godnatt alla glada!

Take Care
C


Kommentarer
Postat av: AC

Jaaaa klart vi ska leka i helgen! jag är sugen på att dra runt lite i sjöstaden och sicka köpkvarter. Vad säger du? :D puss!

2009-11-10 @ 22:19:20
URL: http://annaceleste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0