Jag är för dålig på att uppdatera alltså...

Men ibland har man bara inte tid. Ska försöka bättra mig..
kanske ska bli mitt nyårslöfte iår?? hmmm

Var ju hos en kompis och skulle hjälpa honom med en drinklista till hans 30års fest... haha
allvarligt han är för rolig.... det var BARA en undanflykt för att få festa på en vardag.. jag lovar ;-)
Men roligt hade vi och åt en mycket god middag innan vi börjad mixtra drinkar.
Sen bar det av till golden och ännu mera fest :-)

Nu är jag nyss hemkommen från en tur till Thailand. shit va välkommet det var i min vardag!
MEN så hade min bank bara spärrat mitt kort utan att meddela så det hade kunnat gå åt skogen, men
det löstes med ett kreditkort... *suck*
Jaja vad ska man göra då? Man kan ju inte vara utan pengar heller.... tur jag har det kortet..
Var iaf där med ett helt fantastiskt gäng, samt att kära J kom ner samma dag men med andra kollegor!
Har haft såå kul! :-)
Tack alla söta vänner, utan er är jag förlorad.... ;-)

Denna vecka blir relativ lugn... ska jobba lite extra men inte så mycket faktiskt..
Sen bär det iväg till Kanarias om ngn dag så det ser jag fram emot..
Älskar Gran Kanaria.... där har jag ju bott i två omgångar så man känner sig som hemma där fortfarande..
Ska nog ta en tur upp till José och rida lite ... Det vore fantastiskt kul!

Nej nu ska jag ta tag i dagen och mig själv

Take Care
C


Kommentarer
Postat av: heidi

Åh vad roligt :-) Det var tider det .. När jag hälsa på dig på bahia "råka" missa flyget hem och pappa blev tokig ha ha det är fan 10 år sedan... hua nu kom jag på att jag är gammal också :-)

2009-11-06 @ 23:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0