Såå

då är man återigen iväg på lite jobb. Shit va bra man kan ha det alltså :-)
Trivs som faan... jag var med i en tävling häromdagen och tänker lägga upp det klippet lite senare i veckan tänkte jag.. är faktiskt nöjd med min insats och det gick riktigt bra faktiskt.
Själv chillar jag bara med livet just nu... trivs med att vara singel..
Fast skulle en trevlig kille göra entré så är ju inte jag den som är den ;-)
Dom verkar vara svåra att finna så jag låter bli att leta.. :-)

På måndag är det dags för en lektion igen.. Känns kul att vi satsar på att göra ridningen
mera seriös och flera ggr i månaden. Det är en bit av mig som saknas.
Jag mår bäst när jag får ha hästarna i mitt liv.
Hoppas min favvo Leon är frisk så vi får träffas igen.
Han är helt underbar att rida och vi passar ihop.

nu ska jag sova!

Take Care
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0