Ska jag eller inte.. det är frågan

Fick en friend request på fejjan i måndags.... vem tusan är det där tänkte jag.... kände inte igen människan men då ska det tilläggas att jag kollade fejjan på min Iphone som inte hade lust att ladda bilderna på personen..
När jag senare kom hem så var jag ju såå nyfiken på vem det var så jag var
ju tvungen att kolla upp det hela.
Det visade sig vara Snyggkocken som jag jobbade med för 5 år sen...
Han med stort H. Iaf då när vi jobbade ihop. Shit!!
Jag kommer bara ihåg att han var grymt het och att vi hade en kemi som man inte ens kan
beskriva. Hur som... jag har börjat snacka med honom igen och ja jag kan ju säga
att kemin finns kvar...
Vi har sagt att vi ska ta en fika snart... Men känner jag mig själv och honom rätt kommer
det ju knappast att bara bli en fika...
Nu är frågan ska jag eller ej?
Vad tycker ni??

Take Care
C


Kommentarer
Postat av: Celeste

Vad hindrar dig? ;P

2009-11-26 @ 21:30:09
Postat av: heidi

Men tacka fan för det :-)

2009-11-26 @ 23:13:14
URL: http://heidiboop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0