Vilket kanongäng!!...

Jag jobbade med sist eller ja vi avslutade ju passet igår :-)
allt gick bara så bra och vi var liksom på samma nivå... GÖTT
Nu är jag ledig idag och har lite jobb imorrn ev...
Blev uttagen till en tävling på Golden på måndag men jag vet inte om jag kan vara med tyvärr..

Det vore skoj att testa en ny låt iaf..
Fast vilken är ju frågan.. hmm får fundera på det och testa ngn bra låt kanske?
Nu ska jag städa och sen blir det vinkväll hos Jonte... om nu A-C vill det.
Vi har ju bestämt att ses denna helg så det går först.

Take Care
C


Kommentarer
Postat av: AC

Hade du en trevlig kväll? min helg har varit hysterisk... :( och imorn ska jag gå en match mot min rec chef för att jag inte kommer kunna jobba nästa helg... förlåt att tiden inte räckte till att ses igår, men nu har jag så mycket att jag bara vill stänga in mig och försvinna....

2009-11-15 @ 23:16:07
URL: http://annaceleste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0