Helgen hemma i Norrland

Jag fick ju äntligen ihop det med ett byte av pass med en kollega som gjorde att jag kunde åka hem till Norrland
och min och mammas gemensamma fest för alla släktingar !!

Tack underbara P för att du ville byta med mig! :-)

Festen blev otroligt lyckad och alla som var där verkade vara hur nöjda som helst!
Mat från våran favvorestaurang som vi har käkat på sen jag var jätteliten...
Och sen gjorde jag lite fördrinkar som hann ta slut innan alla hade fått *skratt*
Men när alla hade fått så gjorde jag en stor tillbringare med samma drink som pappa gick runt och
bjöd på... kan säga att den tog slut lika snabbt som jag hann säga skål liksom :-)

Sen hade vi en liten tävling och i min släkt så är ALLA så himla tävlingsinriktade så det var strid
på kniven :-)
Men det var väldans lyckat iaf. Ena vardagsrummet gjordes om till dansgolv!
Kung!
Sen blev jag lite rastlös så en granne körde in mig till stan så jag fick gå ut och sjunga lite :-)
en väldigt lyckad kväll måste jag säga :-)

Take Care
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0