Men ååååå

det finns människor som jag bara inte förstår mig på....
Och jag vet inte hur jag ska tackla det längre...
Orkar man stå ut med såna människor? Njae jag vet inte längre om jag gör det faktiskt...
Det är synd för jag tror att dem jag syftar på är bra människor i botten... bara det att dom har fått
ngt om bakfoten vad gäller främst att vara ödmjuk.
Visst jag kan vara kaxig och framåt jag med, MEN inte hela tiden.
Jag försöker hela tiden att vara ödmjuk, inte så att jag kanske lyckas alltid,
men jag försöker.
Så finns det människor som verkligen vill sätta sig själv i första rummet, ALLTID.
Fine gör det men inte när jag är med. Det är så otroligt trist när man bara får höra att jag är så bra och jag
fick det och det erbjudandet... jamen om ni är så jävla bra varför är ni inget då?
Om ni nu har fått alla jobb ni har sökt varför jobbar ni inte där?? Tex..
Varför går ni hemma och är arbetslösa?
Personer som försöker vara förmer än andra... get a life!
I DONT GET IT!

Tur jag har ett bra jobb jag trivs med... :-)

Hade möte på jobbet igår och det var inte roliga saker de hade att komma med...
Får se om de får igenom det som de planerar.... *s*

Take Care
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0