*skrattar*

Man får ju en hel del kommentarer på sin blogg och jag väljer att inte publicera alla....
Dels för att jag kanske tycker att det inte är relevant till inlägget eller
att personen ifråga har utelämnat sitt namn.
Folk som tycker i det tysta.. dvs inte vågar stå för vad dom tycker och tänker ger jag inte
mycket för, tycker att det är falskt bara.
Jag anser att man är en mer ärlig person om man är säger vad man
tycker och tänker i saker och så kommer jag att fortsätta iaf.

Har man problem med det så nej då behöver man inte heller läsa min blogg.
Som jag dessutom har endast för mig själv...
Jag skriver inte för att tillfredsställa andra utan det är mest för att ventilera.

MEN med det sagt är det jättekul att läsa alla kommentarer så fortsätt gärna med det!

Har jobbat extra denna vecka och oj va kul det har varit.
Supertrevligt gäng jag jobbar med och det är bra uppstyrt och härlig atmosfär..
Som på mitt "riktiga" jobb där jag verkligen trivs.
Tänk om alla kunde få trivas så bra på jobbet... då skulle nog fler människor sluta
vara så bittra och ja världen skulle bli roligare tror jag.

Jag kan vara en bitterfitta jag med men oftast håller jag det för mig själv... Haha ibland får
man ju ventilera lite i bloggen eller med kompisar.
Men man kan ju inte vara nöjd och glad hela tiden heller... hur skulle det se ut?

Nej nu ska jag kolla lite på en drinklista till en kompis 30 årsfest och sen
ska vi till honom och prova dessa:-)
Blir nog en riktigt trevlig kväll!

Take Care
C


Kommentarer
Postat av: AC

Hur gick det med drinkarna? ;D jag röstar för att vi två tar en vinkväll. Någon kväll. :D

2009-10-15 @ 21:10:53
URL: http://annaceleste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0