Veckans bravader so far!

Åkte hem från norrland i tisdags... Skönt att vara hemma ibland faktiskt :-)
Helgen däruppe var riktigt nice!
Träffade mina absolut bästa vänner och det var hur roligt som helst.
Fick sjunga lite oxå vilket var pricken över i:et..... eller egentligen inte,
det roligaste var att jag blev uttagen till en tävling där första priset är en resa till Hawaii.!!
Synd att jag förmodligen inte ens kan ställa upp... hade nog haft en liten chans att vinna iaf.. :-)

Jaja that´s life som man säger...
Haha hörde ngt komiskt oxå.... mitt ex tillika idioten personifierad, har gått tillbaka till sitt ex..
eller fömodligen iaf... han sågs iaf ute på stan med henne iaf..
Tragiskt.. killen är 25 och är tillsammans med en kvinna som är minst 45..
Vad han behöver är ingen flickvän utan en mamma,....hahaha
Usch va äckligt det där blev... Om det är en mamma som han behöver så ligger han ju med sin mamma?
Och det är ju väldigt vidrigt..hahaha
Jaja inget jag kommer att bry mig om,... tycker det bara var komiskt..
Han är en looser som är korkad... tror visst att han kommer att tjäna mycket pengar på
att jobba som förskolelärare... *skratt*
Killen har som sagt NOLL KOLL :-)
Tur det inte hann bli seriöst där... eller hur skulle det kunna bli det?
Jag är ingen mamma och kommer inte att vara den tjejen som betalar allt för min pojkvän..
Det ska vara lika... i ett förhållande..
Sen vem som betalar vad eller gör vad det spelar mindre roll så länge man delar upp det
tycker jag iaf :-)

Imorrn är det dags för ett möte på jobbet.... Hoppas det blir givande... :-)

Take care
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0