En vecka med Thailand, Ankafest och bio

Livet är toppen just nu!
Kan en vecka bli så mycket bättre än en vistelse i Thailand, party med fru Anka och en bio som avslutning?
Nej jag tror inte det faktiskt...
Ska se flickan som lekte med elden idag med kära älsklingen A-C.

Haha fantastiskt vad livet har mycket att erbjuda om man bara vill...
Idag ska jag dock städa oxå.. och det är väl inte det roligaste som finns men ändå...
Tråkiga måsten suger verkligen... :-(
Nästa vecka är jag mestadels ledig... skööönt... Ska ev jobba lite extra men det vet jag inte ännu.
Sen ska jag hem till norrland för lite festligheter :-)
Mamsen och jag ska ha en gemensam fest iom att vi har fyllt jämt både hon och jag :-)
Men oj vad det stormar ute.... haha går man ut blåser man väl bort *skratt*

Nej nu ska jag ta tag i städningen...

Take Care
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0