Fasiken

Idag har jag försökt att vara lite duktig... men det är ju svårt när kroppen säger ifrån hela tiden...
Har nog fortfarande inte riktigt hämtat mig från influensan... *suck*
MEN jag tog en prommis innan frukost idag och försökte springa lite men då tog det
tvärt stopp.... Fick feberkänning....
Imorrn har jag standby igen och jag blir väl inte utringd som vanligt...
Tur man har ett pass på lördag iaf!

Lördag innebär oxå en kryssning med lite vänner!
Såå kul... ska fira Madde som har fyllt år!!
Hipp hurra!! :-)
Hela 25 år har hon fyllt och det man ju fira helt klart! :-)
Sen hur pigg jag kommer att vara det är ju helt klart värt att diskutera men va tusan
man får väl ta en powernap innan eller hur??
Det ska bli riktigt roligt iaf! :-)

Skriver mer senare
Take Care
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0