Hmmm

Jag förstår inte varför människor måste vara elaka? Känner man sig bättre själv då?
Jag tycker och anser bara att såna människor är såna man inte ska umgås med oavsett deras
intentioner med det dom gör. En kompis till mig har blivit backstabbad rätt hårt
av hennes allra bästa kompis och hennes pojkvän. Nu tror ju jag att det hela beror på
att hon lyssnar för mycket och är ganska styrd av sin pojkvän, men man måste kunna vara
så pass stark att man står på sig när det gäller sin kompis.
Varför ska en pojkvän få en att vilja vara elak mot sin bästis?
Det där fattar jag verkligen inte.
Dessutom är bästa kompisens pojkvän en vad jag skulle kalla för patetisk looser.
Han tror att han är såå snygg och såå mycket bättre än alla andra.
VÄX UPP!
Och då har jag träffat denna människa en gång...
Han verkar leva i en fantasivärld helt seriöst.
Ja jag kanske har dömt honom för snabbt men inte när man ser vad han skriver i sms till MIN
kompis. Han är en flugskit för mig.
M.. snälla skaffa en riktig man och inte en sån där nolla!

Nu är det dags för mat

Take Care
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0