Sjukvården i Sverige??

Helt patetisk är den iaf!
Jag är helt övertygad om att jag insjuknade i svininfluensan iom att jag har varit utsatt på olika sätt.
Jag vill inte skriva på vilket sätt men dom som känner mig förstår vad jag menar.
Jag fick ALLA symptom och den däckade mig direkt. Ringde 4 sjuksköterskor och var och träffade en läkare.
Jag BAD om att få ta ett prov iom att jag hade lite saker jag skulle göra som involverade
att träffa människor. Jag fick blankt nej alla gånger?!
Fast jag sa att jag är i en riskgrupp som riskerar att drabbas...
Nej du får avgöra själv om du är pigg nog att vistas bland folk var svaret jag fick?
Eh Va??!!
Vad är det för jävla svar?
Jag skulle tex sjunga på en begravning igår och hade jag fått ta ett prov som visade att jag hade
svininfluensan så hade jag ju avstått, men sån arbetsmoral som jag har så säger jag inte nej till ett jobb
om jag inte är döende, vilket jag nästan var i 4 dagar..
Men med massor av mediciner och sånt så fixade jag att sjunga och det var kanske fel av mig,
men som sagt jag sviker inte när jag väl har tagit på mig ngt om jag inte får
en diagnos som säger att jag har ngt så smittsamt som tex svininfluensa.
*suck*
Ja jag kanske gjorde fel men jag kunde bara inte ställa in...

Jag har fortfarande lite feber men det går nog över snart får jag hoppas iaf...
Less på att vara sjuk nu.. :-(

Imorrn ska jag kanske jobba men har jag feber när jag vaknar så gör jag ju naturligtvis inte det.
Men jag är BRA sugen på att göra ngt nu...
Har varit sängliggandes i en vecka nu.. :-(

Take Care
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0