Blogga hit och dit!

Ja ni nu var det ett tag sen igen, SORRY!
Jag har faktiskt, helt ärligt, varken haft tid eller lust...
Det har varit mycket nu på senaste tiden...
Men iaf.. ibland känner man att man måste och vill skriva av sig. :-)

Jag kom hem från underbara Thai igår... Shoppade loss sista dan men jag kommer sakna
Thailand känner jag...
Det kommer att dröja innan jag är i Phuket igen.
På söndag åker jag till Suomi och sedan på måndag blir det Krabi :-) Me like!!
Men sen är det stopp för ett tag med Thailandsäventyr!

Träffade Uncle Tom i Thailand.., Usch och fy vilken skum personlighet *skratt*
Men men shit happens liksom.... kommer att undvika honom ett tag känner jag.
Me and Jeeessssie hade iaf kul!

Min kompis Tommy, eller han är en person jag lärt känna genom Shirre, har åkt
ner till Bangtao Beach för att showa och jag och tre kollegor åkte upp och såg showen!
Det blev ett kärt återseende, även om jag tycker att showerna har sämre kvalitét än
när jag jobbade, och naturligtvis prickade vi in den sämsta de har :-)

Jag saknar verkligen att showa, men med det jobbet jag har nu går det inte att kombinera tyvärr..
Får se om jag kanske ev överväger att ta tjänstledigt nästa sommar och showa istället?
Vore fantastiskt kul iaf!

Ja vi får helt enkelt se vad som händer i framtiden :-)

Nu ska jag försöka få i mig lite mat!

Take Care
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0