En uppdatering...

Tänkte uppdatera lite idag om tävlingen bla... 4 dagar har vi nu kämpat på och det är lååångt kvar, men jag och en annan i laget har sagt att vi tar vecka för vecka så vi inte känner att det blir för jobbig.
Det ska vara roligt samtidigt :-)
Igår ( förrgår ) den 28:e alltså gick jag hela 27233 steg!!!
Och idag ( igår ) den 29:e gick jag dessvärre "bara" 20519 steg.. men men
aldrig under 17-18.000 igen har jag bestämt mig för :-)

Jäklar vad jag känner mig peppad och det ska bli intressant att se hur det påvekar min vikt..
Totalt har jag gått 7,3 mil på 4 dagar och det tycker iaf jag är sjuukt bra :-)
Får hoppas att det syns på kroppen senare och även på vågen..

Nej nu ska jag sova!

Natti natti

Take Care
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0