Hemma i Norrland igen!

Ooo va skönt det är att komma hem ibland... Naturligtvis lyckades jag pricka in en vecka då mina föräldrar är
i lägenheten på franska rivieran :-)
Jaja shit happens!
Då får jag ju hela stora huset för mig själv... om man inte räknar mina två systrar.. :-)

Det händer en massa i Sthlm tyvärr som jag missar, Vårmingel på jobbet, Födelsedagsfest för Jocke och
Kryssning på lördag..... damn men men

I söndags var jag ute och partajade med mina kära vänner Daniel, Heidi och Patrik!
Det var sjuukt kul som vanligt!
Daniel flyttar ju till Oslo denna vecka och det blir ju underbart för honom, men lite svårare att ses..
Jag önskar honom all lycka med nya jobbet iaf!!
Han är värd att lyckas för han är så begåvad med det han håller på med :-)

Nu håller jag en tumme för att min syster blir kallad till intervju på samma företag som mig!
Frukostdags :-)

Just ja, blev erbjuden att giga i finland i sommar på en festival!! :-)
Snacka om att jag blev sugen!! ROCK ON!!

Take Care
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0