Yes då har vi startat!!

Vi ska gå till Berlin :-)
Och jag är med i ett riktigt bra lag tror jag :-) Vi vinner detta helt klart.. *skratt*

Igår gick jag 16131 steg och idag blev det 17535 totalt.. :-)
Jag är väldigt nöjd med min insats.. nu gäller det bara att hålla i detta och verkligen se till att gå minst 15.000 varje dag!
Då tror jag att vi har en bra chans att ta hem detta faktiskt :-)
Har nu standby på jobbet i dagarna fyra... :-( hoppas på att bli utkallad :-)
Annars har jag ju alltid hotellet jag kan jobba extra på ..

Var till Lisa idag och fixade mina naglar! ooo va skönt det var... dom höll ju typ på att ramla av
eller iaf var dom alldeles för långa...
Nu är dom sååå fina så fina me soo happy :-)

Jag kan verkligen rekommendera henne!
Så vill någon ha numret, maila mig så fixa jag det. Hon finns på st eriksplan :-)

nej nu ska jag nanna lite...

Take Care
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0