Fantastiska dag!!

Idag har jag gått först på nålar ... städade, diskade och tvättade för att hålla mig sysselsatt,
detta byttes till glädjerus lite senare på dagen!
Jag var nämligen hos banken och ansökte om lån för att köpa min lägenhet!
Det gick kanonbra och jag fick tom ett lån direkt för att renovera både kök och hall.
Underbart!
Så nu är det bara att börja planera ett köksbyte och hur jag ska utforma min hall.
Vill ha allt nytt så det ska rivas ut precis allt, golvet oxå.
Såå skönt måste jag säga.. och va kul det ska bli att få välja helt själv!

Var och tränade två pass på sats direkt efter mötet och det gick av bara farten :-)
Nu ska jag laga mat och sedan åka till Väsby.. :-)
Myskväll med Jocke, Nelson och A-C!

Take Care
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0