Helgen som var

Haha ja jag säger då det.... Jag och syrran var ju iväg på en liten tur och vi hade det hur kul som helst.
Kul att bonda lite med yngsta systern.
Nu är hon dock hemma i Norrland igen men vill nog gärna hänga med på en tur snart igen
:-)
Det ska vi väl kunna ordna.
Kom hem i torsdags och åkte direkt hem...
Hur slut var man inte då? Sen stannade syrran tills i lördags..
Själv var jag seg som kola, men åkte ändå till hotell Norrtull och såg Melodifestivalen med
några härliga vänner. Sen blev det ju en helt oplanerad utgång..
Länge sen man gick ut i Sthlm måste jag säga men det var kul som attans :-)

Träffade en kille som jag pratade med ganska mycket... han var ganska söt och sade sig jobba på
Ralph Lauren... jaja det visar sig nog eller hur?
Men när jag skulle hem så kysste han mig... och fy va dålig han var... :-(
Alltså jg kan oftast anpassa mig men när ngn kniper med munnen.. hur tusan gör man då?
*skratt*
Råkade ge honom mitt nummer.... så han har messat hela dan och vill ses....
Njae inte min kopp thé... Man måste kunna kyssas.. :-)

Näe kanske man ska sova lite?
Ska till Finland imorrn!! Terve terve!! :-)

Take care
C


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha råkade :-) Du låter som mig nu :-))

2010-03-01 @ 20:19:13
Postat av: heidi

Ha ha råkade ? Du börjar låta som mig nu :-)

2010-03-01 @ 20:22:07
URL: http://heidiboop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0