Kasta inte sten i glashus....

rätt var det är får du till ett snedkast....

Fick precis en käftsmäll....
Spelar tydligen ingen roll att man alltid finns där, alltid har en stund till övers för att lyssna,
trösta och stötta...
Vad får man för det? Nada.... iaf av vissa människor...
Jag kräver inte mycket av mina vänner... bara att de ger mig energi och gör mig glad..
Positiv energi... Det är bra energi.... :-)
Jag är otroligt bra på att lyssna när mina vänner mår dåligt, har blivit illa behandlade eller bara
är allmänt nere, eller bara behöver prata.
Det kan nog ALLA mina vänner gå i god för... Däremot är jag ibland dålig
på att prata av mig.. och det har med mig att göra inte mina vänner..
Jag skulle nog må bra av att säga nej, nu behöver jag få ventilera mig.

Och ibland är jag alldeles för bra på det... :-)

Folk kan nog känna att jag är svår att komma in på livet, och det stämmer bra...
det är få jag släpper innanför skinnet...
Men det är ett medvetet val jag gör.... kanske för att skydda mig själv..

Jag pratar en massa och är väldigt social, MEN jag har mycket innanför som jag inte
visar.. och som jag inte har behov av att berätta för alla...

Thats just the way I am

Take Care
C


Kommentarer
Postat av: Celeste

And that's what makes you gorgeous! <3

2010-02-09 @ 19:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0