Underbara Thailand!!

Nu är jag snart på väg hemåt igen för denna gång :-)
Nästa gång tar jag med minsta syrran och lapar sol.
Och det roligaste är ju att min näst yngsta syrra är i  thailand from tisdag och backpackar så
det blir reunion då kan man säga :-)

Har haft en mycket trevlig tid i Thailand även denna gång...
Några små incidenter har väl hänt men va tusan.. det är ju det som gör det hela
lite mera spännande... *asg*

Idag ska jag bara ta det lugnt, shoppa det sista och sedan sova ganska tidigt..
Ev blir det mello via datorn men jag får se hur pass pigg/trött jag hinner bli
det blir ju rätt sent här i Thai.... kl 02 lär det ju starta... *s*

Nej nu ska jag vila lite... blev hårt igår kan man säga.. Jäkla Malla att hetsa mig
sådär-.... hahaha

Take Care
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0