Gott nytt år!

Julaftonen spenderades hemma i Löta hos mina föräldrar och alla syskon...
Ja förutom min äldsta bror som var tvungen att träna på juldagen... *trist*
Han är ju visserligen yngre än mig men ändå.. det är ju min äldsta brorsa iaf..
Fick vara hemma ett par dagar innan jag åkte hem till Sthlm igen...

Nyåret blev intressant... skulle ha jobbat men av olika anledningar så fick jag och två kollegor åka
hem så det blev att jag och E fick gå på middag och fira istället :-)
Det var ju roligt samtidigt som det som hände på jobbet inte var bra.. jaja
jag tänker inte gå in på detta här då jag inte vill skriva alltför mycket om mitt jobb..

MEN det var en trevlig middag och ett härligt firande iaf... sen att jag verkligen ska skaffa
alkolås på min mobil det är ju en HELT annan sak... *skratt*

Fick ett wii i julklapp och jag köpte ett Wii fit plus själv... hehe sjuukt kul spel alltså.
Nu kan man ju träna och sen se hur mycket man förbränner och lägga upp mål osv..
Det är så kul att det inte känns som träning faktiskt.. fast muskelträningarna är sjukt jobbiga.. *s*

Nu kanske man ska sova lite? Har precis kört ett litet pass..

Take Care
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0