Los Angeles here we come!!

Såå nu har vi typ tagit ett beslut om att åka till Los Angeles i maj :-)
SWEET!!!
Har suttit som en idiot idag och kollat upp flyg, priser, hotell, bilar mm 
Man kan komma rätt billigt undan med hotell osv..
Det som kostar är bilrackaren och flyget över men det får man ta.
Man MÅSTE ha bil i LA.
Vi har tänkt att dra först till LA ett par dagar och sedan bila upp till Las Vegas,
vara där i ett par nätter och sedan antingen tillbaka till LA eller fortsätta
hela vägen direkt till San Fransisco.

Det jag vill se i LA är såklart skyltrackaren " Hollywood", Universal studios
och sedan walk of fame. Ja ett besök får det ju bli i Beverly Hills med och Rodeo Drive.
Inte för att man kanske har råd med ngt där men fönstershopping går ju lika bra. På vägen dit blir det ett stopp i Holmby Hills så jag får åka förbi M.J´s hus som han bodde i när han dog.
Kanske blir vi inbjudna till Hugh Hefners Playboy mansion oxå.. haha
Vidare ska vi bada.. och då väljer vi Venice beach och Santa Monica beach såklart :-)

Las Vegas... ja vad ska man säga om det.. tror bara man måste uppleva den staden helt enkelt.
Vi har tänkt att klä ut våra killar till Samantha och Miranda i Sex and the city
och ge oss ut på stan :-) Jag och Em blir Carrie och Charlotte...

San Fransisco vet jag inte så mycket om faktiskt... men det får vi ju ta reda på om det blir
aktuellt med ett besök dit.. vore ju faktiskt skoj att passa på när man ändå drar dit.
Em´s kompis bor ju tydligen där så då får han ge oss en rundtur :-)

Gaaah vad jag ser fram emot denna resa :-) Vore askul!
4 pers blir vi förmodligen som åker...
Hoppas hoppas hoppas att det funkar för alla de datum vi har kollat ut :-)
Nu ska jag läsa på lite om SFO.

Take Care
C


Kommentarer
Postat av: heidi

hemska kvinna som inte frågat mig jag vill också åka :-)

2010-01-13 @ 22:12:32
URL: http://heidiboop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0